Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

               Ο ΠΆΠΑΣ ΔΈΧΕΤΑΙ ΤΟ ΣΑΜΑΡΆ

Ο Πάπας όταν έμαθε πως υποχρέωσή του
Ήταν να δει το Σαμαρά, είπε στην προσευχή του:
«Θεέ μου αφού μου δίνεις Συ και τούτο το ποτήρι
Εγώ άσπρο πάτο!-πότε εγώ Σου χάλασα χατίρι;
Μα κάτι από Σένανε θέλω Θεέ μου εγώ
Κάτι που όση κι αν δύναμη έχω, δεν το μπορώ:
Πανάγιέ μου, Σου ζητώ να μεριμνήσεις ώστε
Εκτός απ’ όσα θα μου πει «βοηθήστε μας» και «δώστε»
Να μη και αντικείμενο κανένα μου σουφρώσει.
Γιατί ποδάρι ελληνικό Θεέ μου όπου απλώσει
Το χέρι αντάμα απλώνεται το ελληνικό μαζί του
Κι αυτό πράγματα αλλότρια παίρνει στην κατοχή του.
Από τον Κλίντον οι έλληνες δεν κλέψαν τρία κοσμήματα
Στα πρώτα μέσα στον Λευκό Οίκο που εκάναν βήματα;
Κι ο Παπανδρέου ένα χρυσό πήρε απ’ του Σαρκοζί-
Απόδειξη πως κλέβουνε κι οι έλληνες οι χαζοί.
Γι αυτό σου λέω συνάδελφε-συχώρεσέ με: Θε μου-
Ας  μη με κλέψει ο Σαμαράς Θεέ Πανάγαθέ μου…
Κάνε μου ό,τι σου ζήτησα και από με ό,τι θες-
Αλλιώς τι αντιπρόσωπος θα Σού ήμουνα μαθές…
Άμεν Ποιητή των πάντων.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου