Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

Σαμαράς Φώφη και Αβραμόπουλος
άλλαξαν σε μια μέρα και-θάμα!-
γίνανε αντιμνημονιακοί!


Θαύμα! Χριστέ μου εσύ Γλυκέ!
Θεέ μου! Παναγιά μου!
Άγιοι μου εσείς! Τι θάμα αυτό
που φέρατε μπροστά μου!

Ο Σαμαράς φωτίστηκε
και με τον Τσίπρα αντάμα
ενάντια στο Μνημόνιο
έχει μιλήσει! Θάμα!

Και όπως γράφω τώρα εδώ
τη Φώφη βλέπω εμπρός μου-
αντιμνημονιακή κι αυτή
να γίνεται! Ω! Δος μου

δύναμη Θεέ μου πάνσοφε
για να μπορώ ν’ αντέξω
την αλλαγή που σ’ άπιστους
έδωσες μία κι έξω…


Τα πασοκικά και νεοδημοκρατικά καθίκια δεν μπορούν να αντέξουν ότι ο λαός δεν τους θέλει πια και πέσανε πάνω στους τσιπραίους βουλευτές να τους φάνε. Βρωμεροί φασίστες που δεν τους φτάνει που έρεψαν τη χώρα, πελιδνοί και μισοπεθαμένοι από τον τρόμο και τον πανικό της τιτάνιας αποτυχίας τους, συνασπίστηκαν και χρησιμοποιώντας όποιο βρωμερό μέσον φανταστεί κανείς (ειρωνία, προκλητικότητα, σαρκασμό, αλλά και χαμόγελα ψεύτικης ικανοποίησης όταν τάχα φέρνουν  σε δύσκολη θέση τους συριζαίους συνομιλητές τους: παραδείγματα τρανταχτά o κυνηγός ηεφαλών Χρυσοχοϊδης, ο βιβλιοπώλης  Άδωνις(!), ο ταγματασφαλίτης Αβραμόπουλος και η μιαρή Φωφάρα) πολεμούν τον ΣΥΡΙΖΑ. Πεθαίνοντας ακόμα, θα προσπαθούν να σκοτώσουν κάθε τι προοδευτικό…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου