Σάββατο 26 Μαΐου 2012

ΝΑΝΟΥΡΊΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΛΑΌ

ΝΑΝΟΥΡΊΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΛΑΌ

ΝΑΝΟΎΡΙΣΜΑ ΑΠΌ ΝΔ

Κοιμάται το παιδάκι μου
Και ποιός θα το ξυπνήσει;
Τ' αηδόνι της ανατολής
ή το πουλί της δύσης;

Κοιμίσου συ μωράκι μου
κι η μάνα σου δουλεύει
και αναδιαπραγμάτευση
και κούρεμα σου φέρνει.

κοιμάται νιο κοιμάται νιο
κοιμάται νιο φεγγάρι
κοιμάται σε γερμανικό
απάνω μαξιλάρι.

Με Ντόρα για μητέρα τους
και με πατέρα Αντώνη
Ο ύπνος τρέφει το παιδί
κι η γεια το μεγαλώνει.

Έλα Γιουνκέρ και ‘Όλι Ρεν
και πάρτο στα περβόλια
και φέρτο με τους κόρφους του
γεμάτους πορτοφόλια.



ΝΑΝΟΎΡΙΣΜΑ ΑΠΌ ΠΑΣΟΚ

Κρίση που παίρνεις τα παιδιά
έλα πάρε και τούτο
όλο ζωή σου το ‘δωσα
ξέψυχο φέρε μού το.

Κοιμήσου και παρήγγειλα
στη Μέρκελ το σεντόνι
στον Σόϊμπλερ την κάσα σου
κοράκι στον Αντώνη.

Κοιμήσου συ μωράκι μου
κι η τύχη μου δουλεύει
ευρώ και λίρες αγγλικές
ογλήγορα μου φέρνει.



ΝΑΝΟΎΡΙΣΜΑ ΑΠΌ ΚΚΕ

Νάνι νάνι το μωρό μου
νάνι νάνι το χρυσό μου
ώσπου να ’ρθει η μάνα του
και η παραμάνα του
απ’ τα ξύλα, απ’ το νερό,
απ’ τον Γοργοπόταμο
να του φέρει κουκουεδάκια
και μικρούτσικα κνεδάκια.

Έλα ύπνε απ’ το βουνό
με το αγέρι το γοργό
έλα ύπνε απ’ το κλαράκι
να υπνωτίσεις το παιδάκι.

Και κανείς μη το ξυπνήσει
αν πριχού δεν κοκκινίσει.




ΝΑΝΟΎΡΙΣΜΑ ΑΠΌ ΧΡΥΣΉ ΑΥΓΉ

Κοιμήσου το παιδάκι μου
τώρα Χρυσή σου ήρθε Αυγή
κοιμίσου και στο πλάγι σου
η μάνα σου η καλή αγρυπνεί.

Κοιμήσου και στο ξύπνο σου
βαριά θα βρεις ποδιά
με μήλα, με κοχύλια
κι αλλοδαπών κορμιά.



ΝΑΝΟΎΡΙΣΜΑ ΑΠΌ ΛΑΌΣ

Νάνι νάνι η Νου Δου μου
και εγώ να ’χω το νου μου
σ’ ύπνο σαν πέσει η άπονη
ν’ αρπάξω της τον Άδωνι.

Νάνιο νάνι ο Σαμαράς μου
νάνι το αρχοντόπουλο
κι όταν σε βαθύπνι πέσει
τρώω το βελόπουλο.

Νάνι νάνι ο λαός
να ξυπνήσει ο ΛΑΌΣ
και στις εκλογές για λεία
του λαού να ’χει τα τρία.




ΝΑΝΟΎΡΙΣΜΑ ΑΠΌ ΚΑΜΈΝΟ
Κοιμήσου αγγελούδι μου,
σαν τον καλό το χρόνο,
σαν τα πουλιά που κελαηδούν,
στης λεμονιάς τον κλώνο.

Τον Όλι Ρεν παρακαλώ
να μου τ’ αποκοιμίσει
ώσπου να μπω στο γκόβερνο-
και πια δε θα ξυπνήσει…




ΝΑΝΟΥΡΊΣΜΑ ΑΠΌ ΔΗΜΑΡ

Κοιμάται το γαρούφαλο
κοντά στη ματζουράνα
κοιμάται το παιδάκι μου
με την καλή του μάνα.

Κοιμήσου που να σε χαρεί
η Δύση που σ’ εγέννα
και ο Μπαρόζο κι ο Ολάντ
να δουν χαρά από σένα.

Κοιμήσου όμορφο μωρό
νύχτα με τ’ αστρουλάκια
και Σόϊμπλε και Σουλτς κι Ολάντ
να ’χεις για ονειράκια.

Κοιμάται το παιδάκι μου
του στείλαν αραβώνα
κι εγώ τ’ απηλοήθηκα
«Όχι, ’τι ζει ακόμα».



ΝΑΟΎΡΙΣΜΑ ΑΠΌ ΣΎΡΙΖΑ

Ινάν να κάνει το μωρό μου
ινάν να κάνει το γλυκό μου
να ξυπνήσει να παλέψει
τα καλά της γης ν’ αρμέξει.

Ινάν να κάνει το μικρό μου
το μοσκογαρύφαλλό μου
κι όποιος του σταθεί εμπόδιο
ως τον Άδη κατευόδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου